zaterdag 23 juni 2012

Chicks love food

Vrouwen en eten. Het blijft een soort haat-liefde verhouding. Als ik voor mezelf spreek: ik ben er 24/7 mee bezig. Niet praktisch gezien uiteraard, dan was ik tonnetje rond. Ik ben echter altijd op zoek naar lekkere recepten, die gezond zijn en liefst snel te maken. Tijd om uren in de keuken te staan heb ik simpelweg niet. Daar ben ik niet alleen in. De vrouwen die ik ken hebben allemaal een baan, de meesten kinderen, sporten en hangen intussen ook nog de loving wife uit.


Ik ben een vrouw van de hollandse pot. I confess. Mijn huisgenoten zijn allesbehalve van de prak. Hoe jammer is dat, want wat is er nu lekkerder dan een kruimig aardappeltje, met een lekkere groente en mooi stukje vlees? Ik zou het niet weten, zeker niet als er een lekkere jus overheen gaat met uiteraard een lekkere kwak appelmoes. Ik houd ervan! Wanneer ik dit 7 dagen van de week zou doen, zou ik de volgende hoofdrolspeelster van de film "Home alone" kunnen zijn want dan zullen mijn mannen subiet een ander adres gaan zoeken. Voor de dagen dat er iets anders gemaakt moet worden, wendde ik mij tot de most beloved Jamie Oliver. De man heeft heerlijke recepten, maar helaas ook vaak tijdrovend. Leuk voor het weekend, maar ook dan heb ik genoeg te doen. 

Omdat ik vrij vaak (an understatement it is, my dears) de beauty blogs nalees kwam ik via een van deze blogs op mijn lifesaver waar het gaat om het maken van delish recepten: WWW.CHICKSLOVEFOOD.COM. Op deze website vind je de meest heerlijke recepten die makkelijk te maken zijn, gezond zijn, ongeëvenaard lekker zijn en het allermooiste: mijn jongens vinden het heerlijk en eten nog supergezond ook!

De recepten die ik tot nu toe gemaakt heb waren allemaal een succes en ik zal er in de loop van de tijd een aantal op deze blog plaatsen, maar liever heb ik nog dat jullie de site van de twee chicks Nina en Elisa bezoeken om te zien hoe verrassend het is wat je met niet al te veel moeite op tafel kunt zetten.

Enjoy!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten