dinsdag 25 december 2012

Kerst-shizzle

Er is geen ontkomen aan, het is kerst. En wat doen die-hard hardlopers als Santa in het land is? Right, we run the Santarun!!!!


Hoe leuk was dat??? Nu even geen Herculanen in het blauw en Parthenon-lopers in het groen. Nee lieverds, nu waren we verenigd in het rood! Hoe beviel dat eigenlijk?

De donderdag ervoor deden we de jaarlijkse lichtjesroute. Al jaren werden we getrakteerd op een soort van foute kermisattractie die ik mijn ergste vijand nog niet toewens. Dit jaar werd duidelijk dat de recessie ook in Bollywood-Dordrecht keihard heeft toegeslagen, want het was echt stukken minder oogverblindend.

Dinsdag was er na de 200-tjes training en na de pilates-sessie een voorlichting voor de deelnemers aan de marathon van Rotterdam. Hier kom ik in een aparte blog uitgebreid op terug.

En dan nu: Christmas it is!!! Vandaag is er uiteraard geen training. Op de club that is. Ik ga zelf een kleine 10 km 400-tjes doen. Gewoon voor de lekker en de leuk en.... om de schade te beperken die ik mezelf vanavond aan ga doen bij de Wok ;-)

Donderdag is de oliebollenloop. Yum! We rennen met zijn allen naar bakker Korteweg in het Dubbeldamse, slaan daar in twee minuten 2000 calorietjes naar binnen en lopen die er vervolgens weer af (NOT, want dat gaat je in 2,5 km niet lukken).

Zaterdag zou ik jullie willen motiveren om mee te doen aan de Alblasserbosloop 2012, die - suprise, surprise - wordt gelopen in het bos van Alblasserdam. De start is om 11.00 uur. Schrik niet, het is geen cross, want het parcours gaat over verharde bospaden. Je kunt je spikes dus lekker in het vet laten staan ;-). Het parcours gaat over twee rondes van 1250 en 3400 meter en je kunt zelf bepalen hoeveel je loopt met een maximum van 13.6 km. Een custom-made parcours dus (ik dacht dat custom-made alleen gold voor zelf samen te stellen oogschaduw palettes???).
Deelname kost je slechts 4 euro. Voor meer info: http://www.aaa-atletiek.nl

Ik zie eigenlijk geen enkele reden om hier niet aan mee te doen, want zeg nou zelf: zóveel zul je deze midweek aan trainingen niet doen en als je dan al gaat lopen is dat om halverwege een oliebol naar binnen te werken. Daarom lieverds, gaan wij lekker rennen in het bos op zaterdag!!!!

Ik wens jullie hele fijne kerstdagen en ik zie jullie donderdag. Bye honeys!!!

Yours truly xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten