zondag 10 november 2013

Laatste trainingen voor de Zevenheuvelenloop

Hello my dears!

Was het geen prachtige dag vandaag? O yes it was! Werd vorige keer de Hercules trainingsloop nog afgelast vanwege het überslechte weer, vormde vandaag het prachtige herfstweer een sfeervol decor voor de tweede trainingsloop (of eigenlijk eerste, want de vorige keer ging dus niet door, duh).
Ik bevond mij zelf nog heerlijk in mijn warme bedje. In principe zet in het weekend geen wekker als ik niets belangrijks heb. De hele week sta ik - voor mijn gevoel - in het holst van de nacht op en aan het eind van de week is mijn accu zo goed als leeg. Time to recharge!

Ik heb nog steeds geen uitslagen gezien op de website, maar hey, alleen al door mee te doen, ben je in mijn ogen sowieso een winnaar. Volgende week vind de Zevenheuvelenloop weer plaats. Een loop waar ik zelf mixed feelings over heb. Het parcours is zeker prachtig en het is ook een loop waar je een aardige tijd neer kunt zetten (vele pr's werden daar gelopen (niet door mij)), maar ik vind het erg massaal en het kost je werkelijk je hele zondag. Zelf kies ik voor de Scorpio cross in Oosterhout. Lekker rennen in de blub en nog redelijk dichtbij ook.

Peter heeft voor deze week de volgende trainingen op het programma:

Dinsdag een piramide loop: 4-8-12-8-4 (dribbelpauze is 2 minuten). Deze piramidetraining vindt plaats bij Jeugddorp zodat jullie alvast lekker aan die heuveltjes kunnen wennen.

Donderdag een rustige 10 km zodat er zondag gevlamd kan worden.

Alle lopers aan de 7^^^^: heel veel succes en vooral genieten en na afloop lekker happen met elkaar. Ik zal aan jullie denken en zie jullie dinsdag.

Liefs van Brenda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten