dinsdag 19 november 2013

Tijd voor nieuwe doelen!!

Lieve allemaal,

Afgelopen zondag hebben een aantal van ons de zeven heuveltjes van Nijmegen beklommen en man, wat wás het genieten! Het weer was éigenlijk optimaal, geen wind, niet te warm en niet te koud. Natuurlijk was het in het startvak wel even bibberen en had een flauw zonnetje het net even wat gezelliger gemaakt, maar hey, we kunnen niet alles hebben! Ik heb de uitslagen bekeken en kan niet anders zeggen dat we allemaal goed gelopen hebben. Maar het allerbelangrijkst (cliché, I know) is dat we genoten hebben.

De Zevenheuvelenloop was het einddoel van het schema en dus is het nu tijd om na te gaan denken over ons volgende doel. Ik heb het er al met Peter over gehad en hij heeft in ieder geval een schema tot aan de Midwintermarathon in Apeldoorn. Kijken we verder, is daar de Halve van Hercules in maart en kijken we nóg verder is daar de marathon van Rotterdam.

Het leek Peter en mij een goed plan om donderdag even met elkaar te praten over wat jullie willen. Over de marathontrainingen heb ik nog een apart overleg gepland met de trainers van de dinsdag en donderdag. Persoonlijk lijkt het mij het prettigst wanneer we op dinsdag en donderdag zoveel mogelijk meetrainen met de eigen groep (iets wat eigenlijk ook altijd is gebeurd) en dat we op zondag de lange duurlopen voor wat betreft de afstand afstemmen op het schema van Calvin maar dan wel in ons eigen tempo.

Hebben jullie zelf nog andere doelen of wensen? Denk erover na, dan kunnen we dat donderdag bespreken. Dit kunnen we voor of na de training doen, ook dat is aan jullie.

Vanavond heb ik een evaluatie met de trainers en assistenten van de beginnersgroepen en is Kees zijn lieve schat jarig. Peter zal daarom vanavond de training op zich nemen en donderdag hopen we er alledrie weer te zijn.

Bye honeys!!!!

Brenda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten