maandag 6 augustus 2012

De trainingen voor week 32 en een terugblik op week 31

Lieve vriendjes en vriendinnetjes,

Vorige week dinsdag EIN-DE-LIJK de 15x200 gedaan. Wat was dat toch lekker zeg! Ik liep gezellig met onze nieuwe loopster Lianne, dus ik heb me prima vermaakt. Van de meesten van jullie hoorde ik positieve geluiden, dus dit gaan we nog veeeeeeeel vaker doen ;-)

Donderdag stond er een wisselduurloop op het programma van verschillende afstanden. In ieder geval hebben we allemaal Papendrechtse grond onder onze voetjes gevoeld. Het was heerlijk weer en de zon scheen nog een aardige pit op onze kruin.

De aankomende 3 weken is Geert op vakantie. Zijn groep zal op dinsdag met ons de intervaltraining meedoen en op donderdag zullen Liesbeth en Mieke zich voor wat betreft de kern over deze groep ontfermen nadat we gezamenlijk een warming-up hebben gedaan.

Dinsdag (morgen dus) gaan we naar het Wantijpark. We zullen daar beginnen met losmaakoefeningen en loopscholing (Yes honeys!!) waarna we 6-8 rondjes van ongeveer 450 meter zullen lopen. Dit geeft de lopers van Geert de mogelijkheid eerder terug te dribbelen naar de club.

Donderdag 9 augustus gaan we 12 km rennen. In die 12 km zitten 6 tempoblokken van 1000m. Vind je dit teveel, geen zorgen, de route voorziet altijd wel een korter alternatief.

Zaterdag 11 augustus kun je eventueel 12-15 200-tjes doen. Maar eerlijk gezegd denk ik dat only yours truly deze training zal afwerken ;-)

Zondag 12 augustus een duurloop van 10 km in D2. Je kunt dan elke 8 min. 30 sec. versnellen. Dit hoeft overigens niet, maar ik hoorde afgelopen donderdag bijvoorbeeld van kleine Astrid dat ze dit toch wel erg lekker vond!

Verder wil ik nog even aanhalen dat de zondagen geen trainingen zijn die met de trainer gelopen worden. Dit is voor de meesten wel bekend, maar voor de nieuwe leden niet. Er wordt wel verzameld om 10.30 uur, maar het zijn geen trainingen zoals die er op maandag tot en met donderdag zijn. Vaak zijn er wel trainers (vooral Peter is heel consequent) maar hang mij er in ieder geval niet aan op. Vooral omdat ik op zaterdagochtend al loop, vind ik het fijner om zondag in de middag te lopen zodat er net even wat meer tijd tussen zit. En soms vind ik het fijn om juist weer vroeg te gaan zodat de zondag nog lekker voor me ligt als ik getraind heb. Het is voor mij maar net hoe het uitkomt en dat wil ik heeeeeeeeeeeel graag zo houden ;-).

Tot morgen, lieverds!!!

Brenda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten