maandag 27 augustus 2012

Recept van Liesbeth: ratatouille, vegetarisch en slank

Op facebook is er een trend aan het ontstaan. Het posten van een foto van je zelf bereide maaltijd. Yours truly is daar min of meer mee begonnen en tot mijn groot genoegen gaan mijn lieve loopmaatjes mee in tha flow.

Peter kwam met het idee van een 'vreetboek', maar allez dan moet er weer een nieuwe website aangemaakt worden en to be honest: aan deze site heb ik mijn handen vol genoeg. Omdat lopen en gezond eten niet los van elkaar te zien zijn, in my humble opinion, is het wellicht leuk om deze site niet alleen voor de trainingen te gebruiken, maar ook voor gezonde recepten. Zo blijven we slank én gezond en dat is wat we heel fashionable een win-win situatie noemen.

Liesbeth zond me via facebook een foto van haar gerecht en een foto van de benodigde ingrediënten.
Er zit verder geen bereidingswijze bij, maar de foto's spreken voor zich.



Buiten het feit dat ik de foto's prachtig vind, lijkt me dit een heerlijk, gezond gerecht. 

Dank je wel, Liesbeth :)


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten