maandag 24 september 2012

Trainingen week 38 en een waarschuwing

Lieve lopers,

Afgelopen trainingsweek begon op dinsdag en de training was een testloop. Er was keuze tussen 5 of 10 km. De regen zorgde ervoor dat de meesten voor 5 km kozen en een minderheid (waaronder yours truly) koos voor 10 km. Een testloop geeft je de mogelijkheid te controleren of de trainingen je ook echt iets opleveren. Probeer het dus voor jezelf een beetje bij te houden. Overigens lenen de trainingslopen die in oktober weer beginnen zich hier ook prima voor. Sterker nog, daar waren ze in den beginne - lang, lang geleden - ook voor bedoeld ;-)

Donderdag was ik er zelf niet, maar Kees gelukkig wel en hij liet weten dat alles goed is gegaan. Wel kwam mij het verontrustende nieuws ter ore dat de souplessegroep onder leiding van Peter ineens een stuk groter was??!!!!????

Verder ga ik ervan uit dat diegenen die trainen voor de halve van Etten Leur 19 km hebben gelopen.

Morgen gaan we intervallen in het Wantijpark. In principe 10 rondjes van 400 meter met als pauze 10 rondjes van 400 meter wandel-dribbel-wandel. Met in- en uitlopen zullen we ongeveer op de 10 km uitkomen.

Donderdag staat 14 km op het programma. Wegens een zeer droeve gebeurtenis (begrafenis van een veel te vroeg overleden nichtje) ben ik er zelf niet. Ik heb Peter gevraagd de souplesselopers weer onder zijn hoede te nemen. Wegens succes geprolongeerd, zullen we maar zeggen ;-)

Zondag dient er 20 km gelopen te worden. Voor de lopers van de halve, that is. Doe deze duurloop in D1 en als souplesseloper versnel je elke 8 minuten, 30 seconden. Goed voor de loopeconomie.


Nog even wat anders: ik denk dat de meesten van jullie het wel gelezen/gehoord hebben, maar tot nader order kun je geen gebruik maken van de douches op de club. Dit in verband met een minimale besmetting van een legionella bacterie. Yuk!!! Lekker thuis douchen dus. Zodra er groen licht gegeven wordt om weer op de club te douchen laat ik dit nog weten via deze site.

Honeys, zie jullie morgen!

Brenda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten