vrijdag 3 mei 2013

Onderlinge baanwedstrijden

I confess. Bad blogger. That's what I am. 15 april was de laatste post! Where the hell was I?
Aan het tobben met de gezondheid. Nog steeds trouwens. Lekker naar de Ardennen met de boyfriend en zoon. Right, genoeg smoesjes. On with the blog!

Aanstaande dinsdag 7 mei kun je meedoen met de eerste onderlinge baanwedstrijd die wordt gehouden voor de leden van Hercules, Parthenon en de Triathlon Vereniging Dordrecht. Zei ik trouwens "kun" je meedoen? Ik zou bijna zeggen "moet" je meedoen, want zeg nou eerlijk: hoe vaak krijgen wij recreanten van het asfalt de gelegenheid om een baanwedstrijd te lopen? Het kan aan mij liggen, maar volgens mij komt dat niet heel vaak voor. Nu kan het dus en ook nog bij ons eigenste cluppie!

Het zal voor mij de eerste baanwedstrijd zijn en als ik kijk naar mijn geschatte eindtijd ben ik één van de langzaamste deelnemers, maar hey, daar ben ik inmiddels aan gewend (bij crossjes was het nimmer anders) en ik zeg altijd maar: "iemand toch de laatste zijn and it might as well be me".

Ik zou het ongelofelijk cool vinden wanneer jullie je ook massaal inschrijven. En waarom ook niet? Een mooier moment om eens een wat kortere race te lopen is er niet en bovendien nuttig om eens te zien waar je nu eigenlijk staat. Wie weet verbaas je jezelf! Ik zeg doen, lieverds! Zoon Jelle heeft zich - heldhaftig als hij is - ook ingeschreven en als het een beetje meezit, zitten we in dezelfde serie.

De organisatie stelt het zeer op prijs wanneer je je van tevoren online inschrijft. Dat kan via herculesdordrecht.nl. Via de homepage kun je verder klikken. Online inschrijven kan tot en met maandagavond 6 mei. Uiteraard kan het ook nog voor aanvang van de wedstrijd, maar omdat de lopers in series worden ingedeeld is het voor de organisatie een stuk handiger wanneer eerder bekend is wie er meedoet. Dat lijkt me logisch.

De baanwedstrijd van aankomende dinsdag is de eerste uit een serie van onderlinge baanwedstrijden. De volgende baanwedstrijd is op 28 mei en is slechts 1500 meter. Ook leuk!

Ik kan het me bijna niet voorstellen, maar mochten er toch lopers zijn die hier niet aan mee willen doen, dan kunnen zij onder leiding van Kees een intervaltraining gaan volgen.

Donderdag is het Hemelvaartsdag en zijn jullie vrij.

Aanstaande zondag loop ik mijn eerste echte trail in Limburg. Ik hoop dat het me lukt, want een sterke loper ben ik nooit geweest en een klimmer al helemaal niet. Het is het lopen in de natuur dat me lokt. Altijd maar dat asfalt happen begint me eerlijk gezegd te vervelen. Maarrrr.... of trail-runnen en ik een "match made in heaven" worden... ik hoop het!

Fijn weekend alvast en ik zie jullie allen dinsdag op de baan. WE GAAN VLAMMEN!!!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten