zondag 30 juni 2013

Baanwedstrijd en trail-trainen

Hallo allemaal,

Even een kort berichtje van jullie "trainster". Ik ben nauwelijks thuis geweest dit weekend en morgenavond heb ik een bestuursvergadering, dus ik laat hierbij even kort weten wat de bedoeling is deze week.

Dinsdag is de baanwedstrijd. De afstand is 3000 meter. Schrijf je vooraf in (dit kan tot en met morgenavond). Doe je niet mee, verzorgt onze eigen Kees een training voor jullie.

Donderdag gaan we 12 km rennen met daarin 6 tempoblokken van 1000 meter.

Ik ben vandaag een stukje aan zwerftrailen geweest en kwam erachter dat je ter hoogte van Nieuwe Merwedeweg naar de Elzen toe echt een mooi stuk trailgebied hebt. Ik had helaas niet genoeg tijd om de omgeving goed te verkennen, maar ik heb flink door de blubber gelopen en uitdagende stukjes getrotseerd. Ik voelde me spontaan kind en kwam thuis met de schoenen en kuiten flink onder modder. I like!!

Het lijkt me een leuk idee om dit een keer met een aantal geïnteresseerden te doen. Je hebt in dit gebied helaas geen hoogtemeters, maar het was op sommige punten aardig glibberen en op andere punten echt flink ongelijk terrein. We hebben het er deze week nog wel even over.

Ik zie jullie dinsdag!

Brenda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten