zaterdag 17 augustus 2013

Vakantie-shizzle

Lieverds!

Long time no see! Mijn god, wat vliegt de tijd. Mijn vakantie zit er alweer een weekje op. Ik merk op de club dat dat nog niet voor iedereen geldt, want het is nog net even wat rustiger dan normaal.

Ik vind het in ieder geval erg leuk om weer trainingen te geven en vind het erg gezellig dat er op de dinsdag en donderdag nieuwe lopers vanuit de beginnersgroepen bij zijn gekomen.  Het zou natuurlijk prachtig zijn wanneer ik hen met mijn trainingen naar een hoger niveau kan tillen. Ik doe mijn best, Lotte, Saïda, Albert, Skag en anderen (ik ben even twee namen kwijt *bloos*).

Wat gaan we doen aankomende week?
Dinsdag wilde ik eigenlijk 200-tjes op de baan gaan doen. Afgelopen dinsdag echter, waren we ook al op de baan, dus ik wilde nu een rondje Wantijdijk doen met daarin de volgende tempoblokken: 1x2000, 1x1000, 3x4000, 4x200 en 5x100. Tussendoor uiteraard de herstelpauzes.

Donderdag zou ik het liefst 14 km gaan doen, maar ik merkte afgelopen week dat de groep daar niet aan toe is. Gaan we dan ook niet doen. Gewoon een km of 11, 12. Ik kijk nog wel even naar een route. Natuurlijk zullen we wel tempoblokken doen van 1000 meter, want hey, je bent een souplessetrainster of je bent het niet en..... ik ben het!

Mocht je zondag nog willen lopen: doe gewoon een rustige 10 km en probeer elke 7 minuten een soepele versnelling van 30 sec. te doen. Dat geldt voor morgen maar ook voor volgende week zondag.

Ik zag op het schema van Peter de Leng dat hij 400-tjes op het Flamingopad wilde gaan doen. Ik weet niet of hij dan al terug is van vakantie en of wellicht Kees bereid is die training te doen, maar het is geen souplessetraining en dus doe ik die zelf liever niet. Uiteraard kan iedereen ook gewoon met mij mee.

Wat jullie ook kiezen, ik vind alles prima.

Lieverds, fijn weekend en ik zie jullie dinsdag!!!

Groetjes van Brenda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten